مردی با چشمان شیشه ای


اشعار ودلنوشته های من - می خواهم زلیوان اشک نفسی تازه کنم

تا به کی چشم انتظاری

 

بارالها

این همه :

مهرومحبت

این همه عشق وصداقت

دوستی ها ورفاقت

این همه آئینه دار ماه رخسارش شدن

این همه صبر وارادت

با همه رنج ومشقت

خاکسار پای زوارش شدن

این همه اخترشماریوم دیدارش شدن

طعنه از دشمن شنیدن

بار هجران را بدوش خود کشیدن

انتظار صبح پیکارش شدن

این همه چشم انتظاری

این همه بیمار باش

این همه شب زنده داری

این همه بیدار باش

این همه در عشق او

دیوانگی،دلدادگی،افتادگی

تا به کی بیدار باش

 

 

بارآلها

آن همه :

دوری وغیبت

آن همه هجران وفرقت

تا به کی چشم انتظاری

تا به کی بیدار باش

ماه عالم گشتن وپنهان شدن

یا به سینا رفتن وبالاتر از موسی شدن

یا به شهر مصر رفتن یوسف کنعان شدن

تا به کی در آه وزاری

تا به کی چشم انتظاری

تا به کی بیدار باش

تا به کی دل بی قراری

تا به کی شب زنده داری

تا به کی بیمار باش

کعبه را دربر گرفتن

قبله دلها شدن

زیباتر از سینا شدن

بالاتر از موسی شدن

روح بخش مردم دنیا شدن

زان مقام بالاتر از عیسی شدن

پرده از رخ بر گرفتن

گشتن ونشناختن

پیش رویش بودن واورا ندیدن

بار الها می نیاید باور من

 

 

بارالها

هرچه می گردم

نیابم دلبر من

هرچه می بینم

نبینم سرور من

سرورو تاج سر من

بارالها

رخ چرا می پوشد از من

این همه زحمت کشیدن

روی رخسارش ندیدن

گل زرخسارش نچیدن

می نیاید باور من

بارالها

گرنیاید باور من

خاک عالم بر سر من

شام ،شام آخر من

عیب کار از من بود

نی از گناه دلبر من

اشتباه از من بود

نی اشتباه از آن همایی که بود تاج سر من

 

 

وای وبرمن

 دوری وهجر وفراق

سوزد از پا تا سرمن

گریه ها باید کنم

درپیش حی داور من

تا که دلبر رو کند

قلب مرا جارو کند

هرچه می خواهد دلم را

جمله از یاهو کند

 

 

 

من همی دانم

گهی در طورو در سینا بود

همدم وبالاتر از عیسی وهم موسی بود

..........................


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: علی نویدی شماره خبر: 26 زمان: 19:7 تاريخ: شنبه 16 دی 1391برچسب:تا به کی چشم انتظاری, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب



CopyRight| 2013 , ali navidi , All Rights Reserved
Powered By a.navidi@ymail.com | Template By: alinavidi

درباره سايت





برچسب هاي وب


کشورهاي جهانی بازديد کننده سايت


جاوا اسکريپت-اچ تي ام ال


جستجوگرسايت


موضوعات وب


لینک های مفید








امکانات وب


منوي اصلي


نويسندگان


آخرين مطالب



لینک دوستان


پيوندهای روزانه


لینک های مفید





سايت اشعار مديريت سايت














اخبار لحظه اي


جستجودراين سايت جستجودراينترنت